Emeklilere Kötü Haber: Ücretsiz Ulaşım Hakkı Sona Erdi
Karabük Belediyesi, emekliler için önemli bir gelişmeyi duyurdu. İdare Mahkemesi'nin aldığı karar doğrultusunda, 1 Haziran 2026 tarihinden itibaren bazı emekli gruplarının ücretsiz ulaşım hakkı sona erecek. Bu karar, özellikle 65 yaş altı emekliler için büyük bir değişiklik anlamına geliyor. Mahkeme, Karabük Belediyesi tarafından uygulanan "65 yaş altı emeklilerin toplu taşımadan ücretsiz yararlanması" uygulamasının hukuka aykırı olduğuna karar verdi. Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, mahkemenin kararına uymak zorunda olduklarını belirtti. Bu yeni düzenlemeyle, 65 yaş üstü bireyler herhangi bir etkilenme yaşamayacak. Belediye, 65 yaş üstü vatandaşların ücretsiz ulaşım hakkının devam edeceğini açıkladı. Ancak, 65 yaş altı emeklilerin mağdur olmaması için Belediye…