Erzurum’da Polis Eşleri Derneği’nden Dayanışma Amaçlı Kermes
20 Mayıs 2026 tarihinde Erzurum'da, Polis Eşleri Derneği tarafından dayanışmayı artırmak ve toplumsal birlikteliği pekiştirmek amacıyla bir kermes düzenlendi. "Güvenlik için çalışan eller, yardım için kenetleniyor" sloganıyla gerçekleştirilen etkinlik, şehirdeki bir alışveriş merkezinde gerçekleştirildi. Kermeste, kadın polisler ve polis eşleri tarafından hazırlanan çeşitli el yapımı ürünler satışa sunuldu. Elde edilecek gelirle ihtiyaç sahibi ailelere destek sağlamak hedefleniyor. Açılışta konuşan Vali Aydın Baruş, Erzurum'daki emniyet teşkilatının yaklaşık 3.000 çalışanı bulunduğunu vurgulayarak, bu kişilerin vatanın ve milletin huzuru için özveriyle hizmet ettiğini ifade etti. Baruş, "Bu teşkilatta yer almak büyük bir gurur kaynağıdır. Polislerimiz, vatandaşlarımızın güvenliği ve milletimizin birliği için 24 saat…