İspanya’da Karantinada Bulunan Yolculardan Birinin Hantavirüs Testi Pozitif Çıktı
İspanya'nın Tenerife adasında karantinada tutulan MV Hondius gemisindeki yolculardan birinin hantavirüs testi olumlu sonuçlandı. Antarktika'dan dönen 14 İspanyol yolcudan biri, Madrid’e tahliye edildi ve burada yapılan test sonucu pozitif çıktı. Semptom göstermeyen bu yolcu, yüksek izolasyon ünitesine (UATAN) alındı. Gemide daha önce bir Fransız ve bir Amerikalı yolcuda da hantavirüs tespit edilmişti. Resmi haber ajansı EFE’nin Sağlık Bakanlığı’na dayandırdığı habere göre, dün Tenerife’den Madrid’deki Gomez Ulla askeri hastanesine getirilen yolcular arasında yapılan hantavirüs testinin bir kişide pozitif sonuç verdiği, diğer 13 kişide ise negatif sonuç çıktığı bildirildi. Bakanlık kaynakları, pozitif sonuç veren yolcunun sağlık durumunun iyi olduğunu ve ikinci bir…